17 Kasım 2013 Pazar

Merhaba Dünya!

Herkese Merhaba,

Genç yaşıma rağmen az da olsa deneyimli bir İnsan Kaynakları çalışanı olarak, hele ki bu mesleğe başlarken Sn. İpek Hanım'ın güzel yazılarını okuyarak iş görüşmelerine giden bir İK'cı olarak, sosyal medyanın artık son derece aktif olduğu bir dünyada bende yazmak istedim.
Bunca zaman birçok kez blog yazmaya yeltendim ancak hep korktum; ya vakit bulamazsam, ya yazacak bir konu bulamazsam, ben yazsamda kim okur zaten diye düşünerek her zaman erteledim. Birçok yerde yer alan iyi bir blogger olmanın altın yolları tipindeki yazılar çoğu açıdan haklıda olsa aslında biraz  korkutuyor insanı.


Oysaki kimse okumasa da, yazılarımı anlamsız bile bulsa ben inanıyorum ki ilk yazım ile sonraki yazım arasında çok büyük bir fark olacak. Hem yazı dilim gelişecek hemde yazı yazmak için bilmediğim birçok alanda araştırma yapacağım. Farklı açılardan bakan meslektaşlarım ile tanışacağım, Genişleyen dağarcığımla mesleğimde olmak istediğim yerlere gelirken geçirdiğim süreçten keyif alacağım.
Bu blogda okuyacağınız şeyler insan kaynakları ve iş hayatına dair birçok şeyi içerecektir.

Keyifli bir yolculuk başlıyor diye gerçekten çok heyecanlıyım. Benimle olmaya var mısınız?


"Bir şeyi ister yapabileceğinize inanın ister yapamayacağınıza, büyük olasılıkla haklısınız."

                                                                                                               Henry Ford

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder